Reddediyorum

Kendi şarkımı kendim yazıyorum. Evet, yolun ortasında dans ederek yürüyorum. Diğerleri de eğleniyor bizimle. Sen neden herkesten nefret ediyorsun? Karşı kaldırımda bekle, yolu kapat. Bir Amerikan filmi minvalinde: “Sen bizimle gelmiyorsun!” Yalnız kal, öfkenden kurtulursun. Ben kötüyüm demem, bunu söylememi bekleme. Bana narkozlu olduğumda doktor sordu, ben her koşulda “iyiyim” diyorum. Bilincim yerindeyken de iyi olmaya devam ediyorum. Kendine kendin gibi düşman seç. Ben herkesi düşman bellemiyorum. Yetersiz gözüküyorsun, benimle çok uğraşıyorsun. Beni bir şeyler koruyor belli ki, bana hükmedemiyorsun. Senin ekseninde dolaşmıyorum. Beni ıskalıyorsun. Karma değil bu, senin dilinde diyorlar rücu. Benim de haklarım yok mu, seni kimler savunuyordu? Sadece senin bir metrekarelik evreninde sükût ikrardan gelir, ben susarak her şeyi reddediyorum. Usulü de esası da senden iyi biliyorum. İstersen Burc Halife’den (Burj Khalifa) duyur. Reklam panolarını sözlerinle doldur. Seni her koşulda yok sayıyorum. Seni tanımıyorum. Seni tanıyanlar da senden usanmıştır, biliyorum.

Yorum bırakın