Benim Bir Gizli Bildiğim Var

Turgut Uyar… ”Benim bir gizli bildiğim var.” Benim de öyle. Ne kadar çabalasalar da saklayamıyorlar. Ben tüm nedenleri biliyorum yine de onlardan duymak istiyorum gerçekleri. Söyleyemiyorlar. Sıkıştırıyorum onları, adeta bir köşe kapmaca oynuyoruz. Eteklerindeki taşları döküyorlar. Hep de kalbimi isabet alıyorlar, kalbimden bir parçayı oklarına takıp yollarına devam ediyorlar. Sorsam her zaman haklılar, daralıp bunalıyorlar. Açık seçik gelseniz ne çıkar? Dinecek tüm tartışmalar, dürüstlükten korkuyorlar. Onların emeli sevgi değil ki… Vakit geçsin, gönüller hoş edilsin onlara kâfi. Ne derin ne adil ne de korkusuz kendileri… Zevku sefanın 21. yüzyıldaki düşkünleri… Her sahteliğe açık bir kapı bırakan, içtenlikten oldukça uzak olan sözleri… Evrakın sahteciliğini aştı, kalbin ve dilin sahteliği. Ben bu dünyaya yalanlar duymaya gelmedim ki…

Yorum bırakın