Masallar

BMZgoDH4qf

├çok uzakta ve ba┼čka bir adla… Nas─▒l anlat─▒l─▒r bu muhte┼čem d├╝nyan─▒n bir masal oldu─ču ? K─▒sa zamanda ama uzun soluklu, bir ├Âyk├╝yd├╝ ama roman kadar doluydu. Kadrosu dar, sevgisi geni┼č, bir sonun oldu─čunu kabulleni┼č… Mecburi ve mutsuz sonlar, s─▒r gibi saklanan detaylar… Hi├žbir zaman ger├žekle┼čemeyecek olan planlar ve Kurtk├Ây’le bir├žok an─▒m var. ├ťst├╝mde bir ┼čeyleri yar─▒m b─▒rakman─▒n g├╝nah─▒, zaman da durmay─▒p h─▒zl─▒ca akard─▒…

Bir vedan─▒n ba┼čyazar─▒, yanl─▒┼č ba┼člang─▒├žlar─▒n insan─▒… Kiral─▒k bedenin konarg├Â├žer kirac─▒s─▒… Ruhu, b─▒rakm─▒yor ac─▒s─▒n─▒. Ruhu, kabullenemiyor kal─▒b─▒n─▒. Gen├ž kal─▒yordu i├ži, etraf─▒na sa├žt─▒─č─▒ ne┼česi… Hat─▒ra defterlerinde bile garipsendi enerjisi. Kendiniz gibi dilsiz, kendiniz gibi sahte olsun istediniz. Yanl─▒┼č diyemedi─činize yanl─▒┼č dedi, g├╝├žl├╝ olan─▒n ├Ân├╝nde g├╝c├╝ var diye e─čilmedi. Sevgisi kalbindeydi hep ama sevdikleri eksildi.

├ça─č─▒rsam nereye geleceksin ki ? ├ľfken bizi tuzla buz etmedi mi ? Kurgusu benden, sevgisi senden… Arada ac─▒lar, ufak tefek mutluluklar… Ko┼čard─▒n bana do─čru, ko┼čard─▒n bilinmezli─če… Bu ruh, bedenini bir kez daha istemedi. Garipsenen enerjisi, i├žine yeniden geldi. Sen ki, senden ├Âncekilerin t├Âvbesi… Bana kendimi kabullenmeyi ├Â─črettin. Nefreti yazma derdin, nefretle ba┼člad─▒m ama nefretle bitirmiyorum bak. Kulak da vermiyorum di─čer insanlara, sen bana sustu─čundan beri.

K├Ât├╝leri ├žoktan terk ettim, iyilikler giriyor kap─▒mdan. E─čilmiyorum yine, zalimin ├Ân├╝nde. Eskisi kadar sinirlenmiyorum, masallar─▒n sonunu mutsuz bitirip ┬áseni sinirlendiriyorum sadece.

2jXjmjrAfg

Bir Cevap Yaz─▒n

