Ruhun Gül Bahçesi

EPb9Wbz6K6.png

Aynı dingilik, yokluyor kalbimi aynı acı. Vazgeçmiş gibi gözüken ama vazgeçilen de aynı, yine ben. Defalarca yaşadım, defalarca duraksadım. Hayat; hızlıca akıp gitmeliyken ben, evet yine ben… Sana takılıp kalıyorum.

Kim olduğunu bilmeden, yüzünü bir kez bile görmeden, gözlerini kapatan ağları bilerek ve sevdiğin ojeyi sürüp yazdım bu satırları. Hem çok eskiden beri tanışıyormuşuz gibi hem de bir o kadar yabancı… Benim sana açık bıraktığım kapılar ve senin bana önce aralayıp sonra yasakladığın itiraflar…

Senin sesinle can bulur Ayazağa, yalnızca senin gözünden gördüğümde güzeldir İstanbul’un binaları. İzah edemem geldiğimiz noktayı. Konuşacak hiçbir şeyimiz kalmamış ama kalbim seni sayıklamış. Sen denizlere, okyanuslara; ben, terk ettiğin limanlarda… Büsbütün kaybetmişim seni, özlemişim senin iyi niyetini. Kalbin öyle güzel ki, söküp atar bendeki öfkeyi. Ehlileştirir beni.

Diken üstündeki hayatımda açan en güzel gül oldun. Karlarla gelip baharda veda edip gülleri solduruyorsun. En sevdiğim çiçektin, sana hoyrat davrandım. Kendi dikenlerimi koparıp senin toprağına kattım oysa sen hep alttan aldın, tevazuyla açandın…

Sana iyi şeyler yazamayan ama sana olan sevgisini onlarca satırla anlatabilecek olan ellerime kırgınım. Defalarca incinip sevmekten bıkan bu gönlü, yeniden ısıttığın için sana minnettarım.

Sen on üç milyonluk İstanbul’da, bana orayı anımsatan tek insansın. Peçeteler, başka yerlerde ıslansın. Benim gözyaşlarım senin toprağına düşsün, sen yine tüm ihtişamınla açacaksın kalırsan
…  Gidersen… Şimdi hangi sözcüğü kavrayarak, hangi cümlede özne olarak ve ardında hangi soru işaretlerini bırakarak gideceksin ? Bekliyorum, dönmez misin ?

 

Leave a Reply

