Ebedi ! 

 Bizde perdeler hep siyah, g├╝n g├Ârmez evlerimiz. Etraf─▒m─▒z ├žitlerle ├ževrili, ta┼č d├Â┼čemi┼čler yollar─▒m─▒za. Dikenler var, kap─▒lar─▒n kollar─▒nda. Kan akar ─▒rmaklarda.

 Nerede ba┼člay─▒p nerede devam ettirdim bilmiyorum. Say─▒s─▒z insan tan─▒d─▒m, say─▒s─▒z ses duydum. Ben baz─▒ y├╝zleri, baz─▒ t─▒n─▒lar─▒ unutam─▒yorum. ├ťst├╝me at─▒lan oklar beni dart yapar. K─▒l─▒├ž kalkan yetmez bu sava┼ča. D├╝┼čman yine d├╝┼čmanl─▒─č─▒yla beni gafil avlar.

 ├ľn s├Âz├╝ atlanarak okunan kitaplara al─▒┼čm─▒┼čt─▒m, beni sonumdan ba┼člayarak okudular. Beni sizde yitirdiklerimle yarg─▒lad─▒lar. Beni, benden duyamayacaklar. Bana ait olan c├╝mleler bile bana ait de─čilmi┼č gibi. Kalbim birilerini sevmi┼č, onlar─▒n yerini kimseyle dolduramam─▒┼č gibi.

 Sevmiyorum i├žinde alkol ve duman ge├žen metinleri, hi├žbir ┼čey veremez sizin yoklu─čunuzun kasvetini. Hep ├ž├Âz├╝m arad─▒m ama kendimi su├žlu g├Âr├╝p i├žimi ├ž├╝r├╝t├╝p bu bedeni nefsime yenik d├╝┼č├╝r├╝p nefesimi b├╝sb├╝t├╝n kesmek de ├žare de─čildi.

 B─▒├žak alt─▒na yat─▒p veda etmek d├╝nyaya ; ufak bir reklam aras─▒ verilecek, narkozlarla. Beklerler mi ba┼č─▒mda, affeder miyim hayat─▒m─▒n ikinci bahar─▒nda ?

  ─░hanetlerin senesi, yenilgiler silsilesi, ayr─▒l─▒klar bir bir geldi. Yetmedi g├╝├žleri, beni durdurmaya yetmedi. Umuda ko┼čaca─č─▒m, ebedi ! 

Bir Cevap Yaz─▒n

