Yel Gibi Seneler 

Neyin sevgisi, neyin sayg─▒s─▒ ? Hepsinin ortak noktas─▒ ├ž─▒kar ili┼čkisi. Baz─▒ ┼čeyler belli metrekarelerin i├žinde ge├žerliymi┼č, y├╝z y├╝ze geldi─čimizde hat─▒rlarm─▒┼č─▒z olan─▒ biteni. Hat─▒rlamas─▒n kimse hi├žbir ┼čeyi ├ž├╝nk├╝ ben de an─▒msam─▒yorum hi├žbirini. Bana “Bo┼čver, kafana takma” diyen bir kitle vard─▒, d├╝nyan─▒n en gams─▒z insanlar─▒. Sizden ├Â─črendim gams─▒zl─▒─č─▒. Bahsiniz ge├žti─činde anlat─▒lanlar─▒ duydu─čumda yemek yemek i├žin geldi─čim yerden, bir yudum su i├žmeden gidiyorum. Midem kald─▒rm─▒yor yapt─▒klar─▒n─▒z─▒, akl─▒m alm─▒yor tav─▒rlar─▒n─▒z─▒. 

Hayat─▒ kara, aln─▒ ak olan insanlar… Art arda dizsek yapt─▒klar─▒n─▒z─▒, neyi nas─▒l inkar edece─činizi ┼ča┼č─▒r─▒rs─▒n─▒z. Devam edin, size de ├ževresine de zarar─▒ dokunmay─▒p yaln─▒zca kendisine zarar veren insanlara ├žamur atmaya. Etraf─▒n─▒zda ├žamur bol tabi, sizin elleriniz y─▒kanm─▒┼č bulan─▒k sularda.

Sevmiyorum, sevemiyorum kimseyi. Sevgiden b├Âylesine bahsetmi┼čken i├žimde bir his kalmad─▒ ├žo─ču ki┼čiye kar┼č─▒. Dedim ya, onlar metrekarelerin insanlar─▒. Onlar─▒n h├╝km├╝ ge├žmez bizim illerimizin s─▒n─▒rlar─▒nda. Sevginiz de size kals─▒n, sayg─▒n─▒z da. Siz ki kuklalar, g├╝n├╝n adam─▒ olmaya ├žal─▒┼čanlar… Sizin varl─▒─č─▒n─▒z bizi zarara sokar, ele g├╝ne kar┼č─▒ utan─▒r─▒z sizinle an─▒lmaktan. Kibarca s├Âylesem anlamayacaks─▒n─▒z, sizin ├╝slubunuza d├╝┼čmek de bana yak─▒┼čmaz. Susun kuklalar, siz konu┼čmaya devam ettik├že biz yakaca─č─▒z tahtadan bedenlerinizi. Hareketleriniz bir iki ipe kalm─▒┼č, bencilli─činden ge├žemedi─čimiz kuklalar. Kessek mi bu ipleri ?

├ť├ž y─▒l─▒n en farkl─▒ ge├žen aral─▒k ay─▒ bu ay. Burnumdan soluyorum ama keyfim yerinde. D├╝┼čmanlar─▒m─▒n nefesini hissediyorum ensemde. Varl─▒klar─▒ devam etsin d├╝┼čmanlar─▒m─▒z─▒n. Onlar─▒n ├Âfkeleri bende “iyi ki dostum de─čil” c├╝mlesini do─čruluyor.

Kutlu mu olur, mutlu mu eder yoksa yasa m─▒ bo─čar bilmem. Biz hangi kuklan─▒n kime ait oldu─čunu bildikten sonra seneler bizde yel gibi eser gider.

Mutlu y─▒llar, iyi insanlaraÔŁä´ŞĆ

 

One thought on “Yel Gibi Seneler┬á

Leave a Reply

