Zaman 

  
 Zaman, ard─▒m─▒za bakmadan gitme zaman─▒d─▒r. Zaman, o binaya son kez ad─▒m atma zaman─▒d─▒r. Zaman, at─▒lan her ad─▒mda g├╝c├╝ iliklerimize kadar hissetme zaman─▒d─▒r. Zaman, o binadaki d├╝┼čmanlar─▒n uzayda kaplad─▒─č─▒ yeri bile tan─▒mama zaman─▒d─▒r. Zaman, az bir dilimde her ┼čeyi “iyi ki”ye ├ževirme zaman─▒d─▒r. Zaman, bir ayra├žt─▒r. D├╝n├╝ bug├╝n├╝ ay─▒r─▒r. Zaman, ge├žmi┼či yakt─▒r─▒r. Zaman, yoluma bakt─▒r─▒r. Zaman, mekan─▒ de─či┼čtirir. Mekan, boydan boya camlar─▒yla… Trafi─či g├Âren bir binaya g├Ânderir beni. 

  Do─čmu┼čum yeniden, bamba┼čka biriyim ┼čimdi ben. Ad─▒mla seslenseler bana, ald─▒r─▒┼č etmem ben. Insan ka├ž kez do─čar, ka├ž kez isim koyulur insana ? Kader; nerede, ne zaman de─či┼čir ? Hep tekrar eder mi makus talih  ? Boydan boya camlar─▒yla o bina, beni ba┼čka binalara g├Ât├╝rmeye yeter mi ? ├ľyle de─či┼čtirdi ki birka├ž sat─▒r… Hayat─▒m─▒ sorguluyorum. Onca sorundan yak─▒n─▒rken d├╝n, sorun bulmak i├žin ├žabal─▒yorum bug├╝n. G├Ânl├╝m ferah uyuyorum, g├Âz├╝m arkada kalmadan uyan─▒yorum. Kas─▒m─▒n sonunda ben, hayat─▒m─▒ may─▒sla tamaml─▒yorum. May─▒s─▒n ilk haftas─▒nda bir sabah, kas─▒m─▒n sonlar─▒nda bir gecede, istikametimiz birbirine tersken… Vedam─▒ edip gidiyorum ! 

  

Bir Cevap Yaz─▒n

