Milattan Sonra

image

Milattan ├Âncesini, milad─▒ yay─▒nlad─▒ktan sonra s─▒ra geldi bu yaz─▒ya. Tek konu hakk─▒nda ├žok konu┼čtum. Ayn─▒ hikayeyi anlata anlata s─▒k─▒ld─▒m ben de. Ba┼čkas─▒n─▒n hikayesindeki kahramanlardan birini yan─▒ma almaya ├žal─▒┼čmam do─čru de─čildi ama ben de mutlu olanlar─▒ ay─▒r─▒p onlar─▒n mutsuzlu─čundan mutluluk elde edecek biri de─čildim. Bir s─▒rr─▒m─▒ s├Âyledim bir g├╝n; o s─▒r benim cellad─▒m da oldu, beni hayata ba─člayan da. Hikaye geli┼čti b├Âylece, tek tarafl─▒. Belli belirsizdim ben. Iyiler hep iyi, k├Ât├╝ler hep k├Ât├╝ olamad─▒. Biri her zaman en iyisini yapt─▒, ben gittim geldim ├Âylece. Kendi okyanusumun dalgas─▒nda bo─čuldum. K├Ât├╝yd├╝m, iyiye d├Ând├╝m y├╝z├╝m├╝ ama o zaman dolmu┼čtu iki sene. ├ľz├╝r dilesem de te┼čekk├╝r etsem de faydas─▒ yoktu. Ben ya┼čananlar─▒ yazd─▒m, dinleyenler alk─▒┼člad─▒. Sen de alk─▒┼člad─▒n, s─▒ran─▒n alt─▒ndan. K─▒zd─▒m sana, hi├ž alk─▒┼člamad─▒n sonra. Ben o alk─▒┼č─▒ bekledim hep. Alk─▒┼članacak ki┼či ben miydim ? Biraz sen, biraz ben… Bu duygular─▒n kayna─č─▒ sendin, ben bunlar─▒ hayal edemezdim. Sevincim de ├╝z├╝nt├╝m de b├Âyle kurgulanmazd─▒.

Hikayeyi nadasa yat─▒raca─č─▒m. ├ťst├╝nde g├╝ller a├žmaya bilir ama ye┼čerir. Affedersen, affedersem ve hikayenin sonu… Dost├ža m─▒ bitti yoksa k├╝s kalmaya devam m─▒ ettik bilinmiyor sadece : “Kad─▒n sonunda vazge├žti, adam ├Âld├╝. Hikaye bitti.”

K─▒rd─▒m; evet, seni ama k─▒rm─▒┼čt─▒n beni.
Hadi sadece k─▒rm─▒┼čt─▒n diyerek ├Ânleyeyim herhangi bir ele┼čtiriyi.”

….

“Ben sana rastlad─▒─č─▒m g├╝nlerde, hangi g├╝nlerdi onlar ?
Tuhaf ┼čey, bir g├╝nde de─či┼čiyor ki┼či.
Senden ├Âncesi ├Âyle uzak ki, an─▒lar bile yok sanki.
Geldin, masaya oturdun ve hayat─▒m─▒ b├Âld├╝n
Bir milat gibi”

Zorlu ge├žen iki senede beni yaln─▒z b─▒rakmayan R├╝meysa B├╝├žg├╝n, Berkay ├ľm├╝r, Hatice Demir, Zeynep Vayvay ve 11 Fen B ailesine te┼čekk├╝rler, eksik olmay─▒n.

image

Leave a Reply

