Mayısın Ikinci Cuması

image

Mayısın ikinci cuması, hayatımdaki tüm cumalara bedel olan cuma… Nereye kaçsam çamurlu. Beni çekiyor bu bataklık. En güzel günlerimde bile, aklımda bir köşede. Bu pişmanlık hali birinci senesinde daha da ağır basmakta.

Şehrin merkezine tepeden bakarken ben, ıslak caddede yürürken insanlar… Dün çok fırtınalıydı büyükşehir. Benim içim de özdeşti havayla. Yine aniden bastıran bir hüzün hali, her zamankinden kasvetli ama bir değişiklik oldu. Gözlerim şişerdi hep, dudağım da şişti bu sefer. Göz kapaklarımda nokta nokta şeyler oldu, adı nedir bilmem. Aynaya baktığımda kendimden korktum yine. Sabah geldim yakınına, bir metre uzağına. Hiçbir şey olmamış gibi, her şey güzelmiş gibi… Geçmez ki bu pişmanlık hali, dinlemezsen beni. Yazdırır ardından nice satırlar, “satırlar uçar gider aklımdan”.

image

Leave a Reply

