8284 Kadın Çaylağın 8 Mart’ta Yazar Yapılması 

https://eksisozluk.com/entry/49686290

Türkiye  gibi bir ülkede nasıl olmuş da böyle bir şeye izin verilmiş hayret ettim doğrusu. yapıldığı gün, büyük yankılara sebep oldu. ben de bu yazarlardan biriyim ve evet, gökten zembille inmiş gibi oldum. ne bir tanım cümlesi ne de başka bir içerik biliyordum sözlük hakkında. iki sene oldu, çok şey öğrendim buradan. ülkemdeki vatandaşların neler düşünmüş olduğunu öğrendim, bundan daha önemli olanıysa herhangi bir konu hakkında fikir sahibi olup olmadığımı öğrenmemdi. kendimi tanıdım, kendimde olanı başkalarına aktarmaya çalıştım. diğer yazarların buraya kazıdığı güzel entrilerden bir pay aldım kendime. galatasaraylı yazarların yorumlarını o kadar çok beğendim ki, fenerbahçeli olmama rağmen en sık takip ettiğim kişilerden oldular. bugün de bir fenerbahçe – galatasaray maçı var, sizi anacağım ama biraz buruk anacağım. özgecanlarımızın olmadığı bir kadınlar gününde, canından defalarca kez kopmuş olan annelerin gözyaşlarını aklıma getirerek. şu sanal sayfadaki pozitif ayrımcılığı bile bize çok görmemişsinizdir umarım. tekrarlansın demiyorum ya da bir mağdur edebiyatı yapmıyorum. sadece birkaç saniye düşünmeniz yeterli olacaktır. sözlük yönetimine ve bizi kabul eden herkese teşekkür ederim.


üzerinden iki sene geçmesine rağmen bugün etkisini daha fazla hissettiren olay.

Leave a Reply

