Ek┼či Itiraf

26.01.2014’├╝n yaz─▒s─▒ asl─▒nda, uzun ├Âm├╝rl├╝ bir yaz─▒ olmu┼č. Bug├╝n yine ayn─▒ yolun yolcusuyum. “Baz─▒ ┼čeyler hi├ž de─či┼čmez…” Itiraf olmasa da, o ba┼čl─▒─č─▒n yaz─▒s─▒yd─▒. Bozmak istemedim ben de.

zaman diye bir kavram olmamaya ba┼člad─▒, mesafeler de kalmad─▒. yolculuklardan s─▒k─▒lm─▒yorum, yolu dert etmiyorum. birka├ž s├╝r├╝c├╝ye sinirleniyorum, radyoyu a├ž─▒yorum. t├╝rk├že bir ┼čark─▒ dinliyormu┼čum bug├╝n, ingilizceymi┼č gibi geldi bana. ┼čark─▒n─▒n sonuna do─čru anlad─▒m t├╝rk├že oldu─čunu. i├žtim mi i├žmedim mi onu da bilmiyorum ki. kendimden habersiz de de─čilim. a┼čktan vazge├žtim, bilincim savruldu.

Bir Cevap Yaz─▒n

