Y─▒l

Yeni bir y─▒lm─▒┼č, yeni umutlarm─▒┼č… Her sene b├Âyle ba┼čl─▒yor. Aral─▒─č─▒n son g├╝nlerine do─čru da diyoruz ki, bitsin gitsin ┼ču ge├žirdi─čimiz sene. Benim bir umudum yok art─▒k. Arka plana att─▒klar─▒m var, yola koyduklar─▒m var. Bir ┼čeyler denemektense, bir ┼čeyleri ba┼čarmaya niyetim var. 2014’e a─člayarak ve S─▒la dinleyerek girmi┼čtim, sene boyunca da yaln─▒z b─▒rakmad─▒lar beni. 2013, 2014 benim i├žin d├Ân├╝m noktalar─▒n─▒ ta┼č─▒yan seneler oldu. Beni geli┼čtiren y─▒llar bu y─▒llard─▒. ─░yisiyle k├Ât├╝s├╝yle ge├žip gittiler. Beni bu yollarda tek b─▒rakmayanlara ve b─▒rakmayacaklara te┼čekk├╝rler. Ac─▒ ├žektirenlere de te┼čekk├╝rler. Tatl─▒n─▒n de─čerini ├Â─črettiler. ├çok s─▒k yazam─▒yorum, ├╝zerimde biriken sat─▒rlar var. Bir hafta sonra b├╝y├╝k bir ├žo─čunlu─čunu yazmak niyetindeyim. 31 Aral─▒k 2013 gecesini 400 entryle bitirdim s├Âzl├╝kte, ┼čimdi 780 civar─▒nda yaz─▒m var. Ge├žen y─▒la g├Âre az yazm─▒┼č─▒m. Sustu─čum ne kadar konu olduysa konu┼čaca─č─▒z bu sene. Hepinize iyi seneler! ÔŤä´ŞĆ­čÄë­čĺĽ

9 thoughts on “Y─▒l

Leave a Reply

