Duyuruyoruz efem 3

De─čerli okur,

Yukar─▒daki kli┼če hitab─▒n bana ait olabilece─čini d├╝┼č├╝nmediniz umar─▒m. Bana ait olmamas─▒ gerekir normal ┼čartlarda fakat her ┼čey m├╝mk├╝n bu aralar. Kafamda inan─▒lmaz bir da─č─▒n─▒kl─▒k mevcut, kafam─▒ yoparlayam─▒yorum. S─▒navlar─▒m, ├Âdevlerim var. Ama├žlar─▒m de─či┼čti, yol ayn─▒ ; Ankara. S─▒navlar─▒m bitince ba┼člayaca─č─▒m yazmaya. Sizinle konu┼čmay─▒ ├Âzledim, ger├žekten ├Âzledim. ┼×u s─▒radan hayat─▒m─▒ de─či┼čtiren bir siz vars─▒n─▒z, bir de bana verdi─činiz umut… Yorumlar─▒n─▒z benim i├žin ├Ânemli. Beklentilerinizi bilmek istiyorum, bana s├Âyleyin.

Yeni yaz─▒larla merabala┼čmak ├╝zere, sevgiyle kal─▒n. Dualar─▒n─▒z─▒ eksik etmeyin, s├╝re├ž zor. ­čĹő­čÖĆÔťĺ´ŞĆ

IMG_2209.JPG

Bir Cevap Yaz─▒n

