Duyuruyoruz efem.

*Merhaba, ben on ├╝zerinden be┼člik bir haldeyim. Siz de alt─▒dan a┼ča─č─▒ya inmemi┼čsinizdir umar─▒m. Toparlanm─▒┼č halim bu, yani tam olarak toparlanamad─▒m ama.. Yolum belli, arada kilometreler olsa da gidece─čim.. Arkada┼člar─▒m sa─č olsun, yol tarifini eksik etmediler bana. Kar lastiklerini unutup da yola ├ž─▒kt─▒─č─▒m karl─▒ yollardan, Ankara so─čuklar─▒na d├Ânece─čim yine..┬áAnkara’daki yerimi biliyorsunuz..

*Kompozisyon yar─▒┼čmas─▒na kat─▒laca─č─▒m yak─▒n bir zamanda, ├Â─čretmenlerim teklif etti. Konuyu orada ├Â─črenece─čim, dereceye girerim umar─▒m..

*Sayfama yenilikler getirmek istiyorum biraz. Sevdi─čim ┼čark─▒lar─▒n s├Âzlerini, o s├Âzlerin bana neleri an─▒msatt─▒─č─▒n─▒, sanat├ž─▒n─▒n bendeki yerini, gitti─čim konserleri ve daha fazlas─▒n─▒ sizlerle payla┼čmak istiyorum. Nas─▒l olur acaba ?

Esen kal─▒n.

Duyuruyoruz efem.” i├žin 2 yorum

Bir Cevap Yaz─▒n

