Gece

Uzun zamand─▒r duymuyordum h─▒├žk─▒r─▒klar─▒m─▒n
sesini. A─čl─▒yordum ama sessizce. D├╝n gece a─člad─▒m yine.

Beni ├╝zen bir mesele var, d├╝zeltemedi─čim ya da d├╝zeltmek istemedi─čim. Evet, d├╝zeltememek bir bahane. Yapabilirim, istesem. Moralim bozuk ve on be┼č g├╝nd├╝r b├Âyleyim. Bug├╝n deneyece─čim kendimi bir d├╝zene oturtmay─▒, ba┼člang─▒├žlar yapmay─▒. Daha istekliydim eskiden, iste─čimden eser yok ┼čimdi. Hi├žbir foto─čraf, mesaj, konu┼čma fayda etmiyor. Kald─▒m yaln─▒z ba┼č─▒ma, filmler e┼člik edecek bana.

Zirvede olmam gerekirken dipteyim. Ger├žekten dipteyim, abart─▒s─▒z. Ba┼čar─▒lar─▒ma bak─▒p, ba┼čar─▒s─▒zl─▒klar─▒ma a─člad─▒m.. Benim olmayacaklara a─člad─▒m, gelmi┼če ve gelece─če a─člad─▒m. A─člad─▒m, yast─▒─č─▒m s─▒r─▒ls─▒klam oldu. Ba┼č─▒m─▒ koydum ├žar┼čafa, ├žar┼čaf─▒ s─▒k─▒yordum bir ara. Kalkt─▒m sonra pencereden bakt─▒m. Saat 22 civar─▒yd─▒, ─▒┼č─▒klar yan─▒yordu. Ben hari├ž herkes ya┼č─▒yordu. Katman katman a├ž─▒l─▒yordu topra─č─▒m, bir k├╝rek dolusu kum ├ž─▒k─▒yordu her salisede.. San─▒r─▒m, uykuyla uyan─▒kl─▒k aras─▒ndayd─▒m..

Gece” i├žin bir yorum

Bir Cevap Yaz─▒n

