Yüzyüzeyken Konuşuruz

Yüzyüzeyken konuşuruzun konseri vardı 24 Ekim 2014’te, Izmit Sabancı Kültür Merkezi’nde. Ben de gittim konsere, arkadaşlarımla.

Pek dinlemem  grubu, müzik dersinde biri açarsa öyle dinlerim ancak. Bir şarkılarını ezbere biliyor gibiyim sadece. Bazı şeyler ilgimizi çekmese de, arkadaşlarımız için katlanırız veya farklı şeyler yapıp da kafamızı dağıtmak isteriz. Ikisi de baskındı bende. Tm – sayısal konusunda ikilemde kaldığımı belirtmiştim, aynı sorunla ugraşıyorum hala. Allah başka dert vermesin.

Konser saat 20’de başlıyordu. Yediyi çeyrek geçe buluşacaktık kızlarla. Çarşıdaydım, eve zar zor gelmiştim. Buluşacağımız saate göre hızlanıyordum. Saçımı örüp açacaktım, kıvırcık olsun diye. Maşayla kıvırtmayı sevmem. Otobüsün geleceği saat yaklaşıyordu, burnum kanadı. Onu durdurmaya çalıştım. Durağa gittim, otobüsü kaçırmıştım. Saçım da şekil almamıştı. Ne yapsam diye düşünürken, Gölcük’ten Izmit’e gitmek geldi aklıma. Diğer durağa yürüdüm, otobüse bindim ve ardından da Izmit arabasına. Geç kalmıştım konsere. Hangi durakta ineceğimi karıştırıyorum sürekli. O gün de öyle oldu, bir önceki durakta inmişim.

Sabancı’ya geldim, arkadaşlarım bana yer tutmuştu ama onları bulamadım. Şarkılar söyleniyor, alkışlar yükseliyordu. Yabancı gibi hissettim kendimi. Tv’de HD kanallarda çalan müziklerden birine denk gelmiş gibiydim.

Arkadaşlarımı buldum. Müziğe ısınmıştım. Yıllarca aradığım, bana hiçbir yolculukta rastlamayan bir tını.. Grup hakkında zerre kadar bilgisi olmayan ben, kendimi kaptırmışım müziğe. Arkadaşım dürtü ve Kandilli’nin sitesine bakmamı istedi. Deprem olmuştu birkaç gün önce, hatırlarsınız. Deprem olmuş mu diye baktım, olmamıştı. Ayaklarımla ritim tuttuğumu fark ettim. Bu kitleye er ya da geç ulaşmış, onlarla aynı kalbin farklı notalarıyla beste oluşturmaya çalışırcasına..

Solisti..  Açık konuşayım mı ? Sesine, duruşuna aşık oldum resmen ! Yaşadığımı hissettirdi bana, beklediğimin üstünde bir performans sergiledi tüm kadro.

Şarkıları bana eşlik edecek  artık, hayatımdaki kesitleri getirecekler hafıza masama. Teşekkür ediyorum herkese. Yüzyüzeyken Konuşuruz grubuna ve grubun tüm sevenlerine selamlar!

Bir Cevap Yazın

