Tanıtım :

Telefonumun şarjının %1 olduğu bir geceydi bu gece. Telefon, şarja takılı ama şarj olmuyor. Korkarım ki, birazdan kapanacak ve ben hayattan da bu şekilde korkan biriyim. En donanımlı olduğum zamanda, bir meleğin bana bitiş zilini çalmasından korkuyorum. Ölmekten değil, hiçbir şey öğrenemememiş ve öğretemememiş olmaktan korkuyorum.

Yaşımı bilmiyorum. 4 Eylül 1998’de İstanbul’da doğdum. Ankara’da yaşayacağım ve İstanbul’da boğaza yakın bir yerde öleceğim. Öyle istiyorum en azından.

Sözlükte yazarım. Oradaki yazılarımı buraya da taşıyacağım. Bir iz bırakalım bu sanal dünyaya. Gerçek hayatta siliniyor izlerimiz, dalgalarla. Esen kalın, sizleri seviyorum.

Leave a Reply

